FREE

30 April, 2010 2 komplen
Dalam dunia ni tiada yang percuma.Semuanya ada harga.Tapi aku pnah dapat sesuatu tanpa perlu bayar. heaven gile!!



SK Juasseh Tengah, Kuala Pilah, Negeri Sembilan, 1997, Darjah 2

''Ekau monang bercerito? Umang handal ea plak aih'' kate pakcik kantin yg aku dah x ingat nama dia... Ala pertandingan biase je...budak2...kt kampung pesaing tak ramai..masa tu menang peringkat zon dgn cerita Kancil dan Harimau(x sia2 aku mengaum2 atas pentas sambil bercerita)

''Hah pakcik belanjo ekau makan free kek kantin ni sebulan...makan lah apo kau nak makan''

SEBULAN.SEBULANNN  makan free kat kantin sekolah...gila heaven..... Xbgtau parents pun.nnt dorg xbgi belanja dah....menayang2 makan depan abang2 aku yg sorg darjah 3, sorg darjah 4..hahahahar

pastu pergi peringkat daerah.....huahahaha..monang lagi.....
aku punye la berharap dapat makan free lagi...tapi pastu.....

.....KENE PINDAH SEKOLAH...
makan free tak dapat, nak gi pertandingan bercerita peringkat negeri pun x sempat sebab dah tak bernaung bawah N9....

Kalau zon pun dah dapat makan free sebulan, daerah agak2nye setaun ade kot?ke 2 taun?

2 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB