main doktor2

08 April, 2010 0 komplen






yang ni serius main doktor2 . cm dak2 slalu main. ade la camp  check up free... bdk2 batch aku sndri je yg buat..aku x brani nak buat...kali terakhir aku amek bp, adalah masa physio taun pas..kali ni xbrani nk buat...buatnye salah,naya je....yg ni btul2 punye..org ramai sebagai subjek..jadi aku  menyemak jela pusing2 kt taman tu pelawa org ramai dtg ke camp tu......(actually bukan aku yg promote2 ckp2 .sbb xley BERBUDI BAHASA dgn org2 sni...aku x pahm,ko pun tak pham nnt)hehe

start by 5pm, abes by 7.30 pm
aktiviti2: - cek bp
             - berat, tinggi
             -nasehat posture badan
             - yoga
             -''persembahan senaman aerobik''
                 haha..yg ni cm bongok sket la...aku dgn jex lak leh kene buat dgn beberapa tempe.... dah la dgn      lab coat nye,,,dah tu sume org duk pandang....ni sbb ktorg melilau2 cm xde keje je situ,,dan yg x besnye jurukamera kims sungguh ligat memfokus ke arah ktorg dgn dslr die tu,tertonggeng sana, tertonggeng sini,,aiyooyooo.....pasti tiba di meja mdm archana...



amek bp

amik tinggi

pelakon terunggul
dr, mlm ni kte ade operation penting.brain transplant.

arghh..makan budak

dr sujeet mengajar yoga(aku xbuat ok,haram)

dikala org sebok,aku pun sebok jua

By the way, lokasi bende ni adalah taman tepi sungai yang ada fun fair....cm indah gak la pemandangan dikala matahari terbenam.....
6.45pm

7.10pm



akhirnya dpt jua aku bermain doktor2 dgn stetoskop yg betul.

0 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB