Anatomy question of Saidatul Huda Binti Hamzah

02 October, 2009 4 komplen
Ini merupakan balasan kepada blog yang kau bina untukku satu masa dahulu. disini saya ingin berkongsi format peperiksaan anatomy yg saya belajar taun lepas.

FULL ANSWER QUESTION
8 MARKS


QUESTION : WRITE ABOUT SAIDATUL HUDA BINTI HAMZAH.DRAW NEAT DIAGRAMS SO THAT YOU CAN GAIN MORE MARKS.


ANSWER :



INTRODUCTION

SaidatulHuda Binti Hamzah is a human, species of homo sapiens
(ah xlarat nk tulis bi.bm cukup)
pertama kali aku kenal dengannye adalah di dm samura. time tu aku bersama seniorku sedang supper. tanpa ku perasan, depan kami ade la sorg budak pompuan nisedang mkn mee bandung dm dgn penuh seleranye sambil mengangkat mangkuk itu menuangkan kedalam mulutnye.aku teringat, mayb die ni 2nd intake kot,xpnah tgk pun.tetibe die berkata sedap ni sedap ni lalu die meluru ke arah abang dm sambil menghulurkan mangkuk itu. maknanya die nk tambah la tu.. aku pun ketawa terbahak2 menengok die seraya berkata 'budak ni pelik.sape la nk kwn dgn die' ces jahat tul mulut aku time tu..hahaha.. sori huda...dari situlah aku knal dengannye.


DIMENSION

Weight : 85kg
Height : 140cm
BMI : 40
Skin colour : chocolate
Skin appearance : numerous unhealthy acne


PARTS



Got normal anatomical structure, normal physical appearance with mild symptom of Parkinsonism.

1.Cardiovascular system(heart)
normal but always beating fast and tachycardia because she got unhealthy lifestyle activity of spying good looking guy



2.RESPIRATORY SYSTEM (LUNG)
Is in normal condition but the weigh is so abnormal.maybe that contribute to her overweight condition.as normal human got :
- right lung :625gram
-left lung : 565 gram
Saidatul huda's lung weighing about 2000gram each. that is questionable. no wonder she got extremely high body mass.




3.Central Nervous System (Brain)

As normal human got 2 halves of cerebrum;left and right, Saidatul got 3 of it. That is why she acting hyperactively as neuron firing activity in her brain is 1001times than normal human.








lame kelamaan aku dapat tau budak ni dorm BESTARI 2 dan kelas 4 CEKAP. Malang sungguh classmate die ni kan..aku hanya memerhatikan die sekali skala..sbb jarang nampak die dah...
Form 5 lak die ni masuk kelas 5Azam..fuiyo..kelas elit tu..dan die jadi TKR umah Best?? ahh..sakit jantungku...tekezut2...haha..tp die ni xbtegur dgn aku...ntah knal tah tidak die dgn aku ni...


DEVELOPMENT

Most probably she has been in antenatal period for more than normal people in her mother uterus bcoz she got some kind of congenital anomalies of brain.
According to the report, her mother complaints of having very much serious pain becoz of kungfu kicking effect.but the fact is, after birth up until now she didnt even know how to kick even a small children ball


development of our relationship pulak .....
after habis spm, aku ditawarkan amik Alevel kt KTT Sepang sana.waktu ni dah bercerai berai la sume kawan2 samura..masing2 bawa hala tuju sendiri..
Maka hari pendaftaran tiba..sedang aku berlari kesana sini gara2 mencari surat beranak yg cicir tah dimana, tetibe aku tnmpk bayang Huda.. Aih? ko pun masuk sni ke?
Aku pun menegur die...tu pun die blur2 aku ni dak samura..aku cepuk skali kang.heyy budak bertuah ni.
Oleh kerana saiz kolej yg kecik, maka kerap lah aku terserempak dgn die ni..memandangkan baru2 susah nk dpt kwn, aku terkawan lah dgn die dan kwn2 samura lain yg ade kt situ ; mayoo,wani jalil, zawani ali, munirah nizam.





















Maka asalnye si die ni apartment nye sgt jauh dariku..dan demi aku, pada suatu hari die berpindah ke apartment bawah umahku..maka kisah percintaan kami bermula..
kte makan same, stadi same2, lepak kedai mama same2, pegi giant nilai same2, dan tdo pun pnah same di atas tilam yg kecil dimana die menendang2 aku dalam tidonye..urghh dan aku pun bg flying kick 1 kt die..haha.


BLOOD SUPPLY
Since she got no artery, or veins, she gain nutrition and oxygen only through air. And she excrete also on air (by farting all the day)

NERVE SUPPLY
Nerve supply almost gone and degenerated. Neurotransmitter also has gone that lead to parkinson.


CLINICAL IMPORTANCE

1.avoid this human bcoz she will cause severe infection to those who come nearby

2.if by any chance she appeared in public, dont hesitate to call ambulance as she will bring harm

3. Pleasa also be careful since she can use some kind of techniques of seducing like what happened between her and KTT driver few years ago.

4. In case u are infected by her, please go to toilet, flush your face into the toilet bowl. this is the only method of disinfection method.



For caution and safety for public, here I reveal the face of the person.please beware.

Note :

amacam huda?ko ske x? haahahahaha..keji x aku...

ahaha..anyway ni sume sbhgn daripada hobi aku..mengutuk ko kn menjadi tabii aku..jgn heran la kan..tp xpe aku kutuk ko depan ko dan depan org ramai skali..hahah

anyway aku harap ko ok sane, smoga klas ko cepat start..jeles dow aku nengok orang cuti lame2 nih....

jangan sedeh2 disane ye..tp aku taw ko x sedey since ko ade govinda ram eh?heheh..

dan org2 negro yg menetap disitu kan member kamcing ko....enjoy life..nanti aku balik cuti lagi kte lepak same2 lagi ye kt penang little cafe tuh..



caw cin caw..

4 komplen:

  • mazni mahirah said...

    assalamualaikum...

    congratulations my dear, u'll get the full markhs with 5 starz for this kind of answer..first class stdnt!!action die x de ker? blh dpt xtra markhs, hee..
    trjumpa blog ni, lalu ter comment.. maaf ye..
    huda,dzay.. rindu kamoo..

    bile kan ketemu lg..bukit mana ingin didaki lg,
    mga ukhwah kekal slmnye...i'Allah
    hee..

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB