Semangat kesukanan yosh3

16 February, 2011 2 komplen
Sports week sedang berlangsung di univ ini..
Ape kaitan dgn aku pulak? of course la..aku kan pemilik univ ini.. berambus la dzay.
Aku ada la main something wakil batch
main ape
main ape
main tengteng . sure menang sebab tempe taktau tengteng  tu ape. haha.lawak bodo dzay.


Aku main badminton.
Nonsense betol la.
Adek aku dengar, berguling2 dia gelak.
aku la yang paling hampeh main badminton. cemana tu
Last aku main badminton kat umah , masa b4 aku blaja kat india lagi, dan waktu tu, adik aku umo darjah 2. tu pun teruk2 aku kene bantai. tu masa die darjah 2. sekarang die dah darjah 5..kalau main mesti lebam2 sebab kene smash selalu


Back to the topic, 
aku masuk bertanding, sebab aku tgk peserta biasa2 je.. kalau training sket mesti boleh masuk kot.
Maka after training 1 bulan, lepas otot2 aku mengembang dan mengeras dengan sangat dasyat, aku pun mendaftar masuk bertanding..
Hoh aku masuk double (2 pairs) dan single


Double aku pair dgn shivangi. kalah 1st round lagi....hehe
Single 1st round menang la jugak, tapi kalah kat semi final menentang senior yang hebak juge tapi poyoss.
Double pair dengan Janhavi menang 1st round, semi final akan lawan jap lg..jeng3. adakah menang bermaruah, menang takde maruah, kalah bermaruah, atau kalah tak bermaruah? 
Jeng3 nak tau aku kene la log out dlu. stretching2 dulu . daa



2 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB