Malaysiaaaa

18 May, 2010 1 komplen
Lusa akan pulang ke rumah. 
sampai hujung Jun.
Selamat tinggal fb, slmt tinggal blog utk sebulan.
Nk pasang intenet tp rasa cm membazir je. nnt aku sorg je pakai. sebulan je kot. 
Kalau rajin aku gi la mem wifi kat Pusanika ke, Dewan Gemilang ke. 

Dgr kata Malaysia panas...ok...India panas jugak.....Tapi India panas kering,,,kering kulit aku, jerawat segan nak tumbuh...tp panas mesia ni lain sket,,,,, sihat walafiat jerawat naik nnt.

Plan cuti ni bajet nak study la sbb bulan 7 exam 
BAJET BOLEH STUDY LA. 

Hahahaha.bermulalah pengisian kad touch n go  dgn value yg agak2 cukup utk merayau2 naik lrt ktm monorail pusing kl selama sebulan.huhuhuhuhu

Terpaksalah 3 bijik motor bapak dgn abang2 aku ditampal dgn [P] gara2 akunye lesen motor x matang lagi. huh padan muke kalian kene naik motor yg ade P.hahaha.sori la..polis2 Bangi tu aktif menahan org x tampal P. nnt terbang duit nk kene saman.lebih baik duit aku gune pegi makan capati kt kedai mamak kalau2 la aku rindu makanan India..

Bermulalah jugak reunion sana sini boling sana sini

Kenduri sana sini kawen sana sini(bukan sy kawen ye.bakal laki xjumpe aku lagi.kehkehkeh)

Oh dan ade usrah meeting di ANSAR  dgn Kak Ain, Kak Pia , dak2 IMS Bangalore yg balik jugak. .

erm..bile di tgk balik, celah mane nak study cik amira?



1 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB