Hari ini

30 May, 2010 0 komplen

Hello.arini ku dapat berinternet.
Tadi ku pergi Youth '10 di PWTC
Ok.It's a good effort utk para belia remaja menonjolkan diri masing2 dari pelbagai aspek daripada terlibat dgn gejala dadah, rempit etc.

Anyhow aku rasa aku tak la minat sgt dah .adakah kerana aku dah dewasa??haha. Aku pergi sekadar mahu jalan2 KL dan kebetulan aku dapat free pass utk masuk situ. Jadi aku masuk sekadar pusing2 'time pass' org india kata.

2 jam disitu, aku dan kawan2 bla dari situ..Trus gi MidValley utk makan dan beli2 barang sebab aku dah rasa boring.

CITE di waktu semayang kt festival tu, orang punyelah ramai dtg, aku rasa mau beribu2 tapi yg gi smyg kt surau, skit je.
yang menarik perhatian aku tadi, ade la budak2 laki ni baru pas main futsal, dgn berseluar short, dgn selambanya diluar surau, die trus sarung kain pelikat yang die bawak sendri pastu masuk surau . comel kan.. ade effort nak bawak kain pelikat pun dah bagus.... muke otai je dak2 tu. tp aku respek gile. pegi PWTC bawak kain pelikat. aku rasa org dewasa pun xramai buat cmtu kan?

Huh. lagi 1 benda yg menarik perhatian aku, KTM komuter dah ade gerabak utk pompuan sahaja. comel kan.kalau camtu bersesak cam sardin pun xkesah..sape yg nk teraba2 aku pun aku xkesah..kehkehkeh.

Apepun arini dapat la aku terjumpa ex SAMURA beberapa org.... ade Ambe,Joshi, Ino, Alya(exdormate), Pu3...happy tol ...

Aku harap banyak la lomak2 tepu dlm badan terbakar hangus arini. saket bonar kaki den

PWTC

Mid tgh promote world cup 


ktorg malas jalan.duduk je di tempat rehat

0 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB