Arkitek hebat

01 March, 2010 0 komplen
Di Pune aku terserempak dengan 1 benda bukan idup ni.maka aku pon membelinye dengan  dari abang kaunter idung mancung yang besar juga serombongnye.Harga dlm RS450 bersamaan RM40.KALAU KAT MALAYSIA SORILA AKU NAK SPEND DUIT BANYK NI UTK MENATANG APE2 Ni...fuh

Die kata puzzle 3D. Tgk la 3D ke tak.


buat tapak..mule2 sonang jo


 sila pakai alat2 keselamatan.tapak pembinaan.makin lama aku makin malas nak siapkan..makin susah dan teliti lak nak pasang pintu dia.....

maka aku biarkan berhari2...sehingga la ada seorg yang dirahsiakan identiti yang teringin membuat kerja2 amal membantu..maka dia buat sampai la siapp....




Dah siap.Maka aku bercita2 tinggi nak bawak balik mesia nnt.Bagi kt abah.buat bekas putung rokok.


 














Ok la..xjauh beza dengan bangunan asal...setakat rom tu pun aku leh bawak masuk blik..siap simpan lagi.... xpayah la pegi sana..bazir duit.(kata2 manusia yg dengki dan cemburu.tulah manusia)


ArKiTeK TeRnAMA,

-MIE-

0 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB