Tukar design lagi

12 December, 2010 1 komplen
Huahaha. nilah hobi aku.kejap tukar kejap tukar. cepat bosan lah dgn design2 blog... bukan sbb  design2 tu tak lawa, tapi aku nak yang baruu... 
Bukan itu saja. aku juga gemar menukar nama2 blog ini..yang ni kali ke berapa tah aku tukar2 nama blog.. bingung ah kaw. cam lalang.


Tapi ape2 pun suke ati aku la kan.
blog aku kan. kehkeh


aiyo sempat lagi mau blogging ya. final exam tak sudah lagi.


oh by the way, tadi masa beratur kat luar lab b4 masuk exam, aku dah cuak2 ayam. so aku baca la ape2 doa yang teringat. terkumat kamit mulutku. then the local indians tanya. 

"amira, wat are u chanting alone there? are u casting a black magic spell to the examiner so u can do the exam??''

cehh ade ke kate aku main sihir..mulut tuuu cili dgn cili bangi kang. ni tak penah kene cili dengan mak korang ni..suke2 ati je cakap cmtu kan.


dan lagi 1 sangat2 la aku irritated dgn perangai sorang boy ni. kat luar tadi gile belagak kutuk aku bace buku, pastu siap kata practical patho ialah praktikal palingggg senang... kepala dia senang... sudahnye dlm exam. dari awal sampai akhir dia tiru aku..siap suruh aku tolong lukiskan gambar lagi..aishh..dengan tak bawak pencil, pencil warna, sume die rembat aku punye... sampai aku tinggikan suara kt die td.. bengang gilak.. adoi tapi aku tolong jugak.... ape2 pun die dah kawan dgn aku sejak sama2 disect table masa 1st year dulu. die la antara org yg byk help me sbb aku sorg je msia yang berada dalam kelas itu.... eshh sabor ela..
ade lagi 3 exam. tolong la wahai tempe jgn kacau aku masa exam.aku pun nak jwb soklan jugak.. 


esh2. gudluck dzay!!

1 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB