My 21

18 November, 2010 0 komplen
Saya sudah 21.. selamat ulangtaun kat saya. skrg sy nk menayang dan belagak2 kt blog ini ape sy buat dan apa saya dapat masa besday saya.


Pagi2 saya kene pegi paediatric posting..arghh.....
tapi saya pegi sejam je pastu sy cabut lari sebab saya cirit birit haritu.
Pagi2 dapat suprise...di doorstep, adiah sudah betimbun2 awal pagi..betimbun  la sgt..2 bijik adiah..hehe
sweett kan kan


Di India, org yang menyambut besday yang kene treat orang lain. sebabkan saya sudah miskin, sy treat dinner sket je orang. tempe yang lain saya bagi coklat cadbury 30 sen je..


semuanya kecuali aku
nilah muke jejaka hindustan yakni si 103,107,108

Ni pula muke2 melayu yang lapar dan gumbira dengan spagethi yang sodap sodap.muaz xley blaa

HADIAH


ni junior afiqah bagi





Ni shishir bagi



ni pun shishir bagi




ni akmal bagi..full box chokelat!! hehe


ni daripada Jex

NI tika bagi




Ni ajai bagi... nice 1 ha? ;)





From aina dan razwan





Dari sparsh dan rushi


Daripada shivangi, my best tempe ever

Daripada sukrit


Dulu kecik2 takda pun org nak bagi aku adiah besday. makin tua pulak makin dapat adiah. ni la adiah paling banyak pnah aku dapat.dan paling enjoy perhaps? 
mana leh enjoy doe.umo ko da banyak.sile la banyak2 beribadah. duk india ni bile2 masa je leh eksiden trus kembali ke rahmatullah.dah bape banyak kawan2 kau kt india  ni yang eksiden.ada yang survive, ada yang tidak... jadi aku tunggu jela bila turn aku pulak. tapi kalau dah ajal tu, kat mana2 pun boleh mati ye tak ?


Yeaa terima kaseh semua atas semua adiah di atas dan juga yang memberi ucapan selamat dan mendoakan kesejahteraanku..amin terima kaseh terima kaseh. dan aku menantikan lagi hadiah bila aku balik tanah air nanti.yeeha  yeehaa









0 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB