Kembali

30 September, 2011 0 komplen
Bismillahirrahmanirrahim..
Aku kembali ke blog ini
Aku shutdown blog ni sementara kerana sebab peribadi
Dan lagipun aku bosan dengan design haritu.. nak buat barunye malas pulak.

Lately hidup banyak susah
Sampai sekarang pihak kolej tak uruskan lagi permit aku tinggal disini.. Tengah jadi pendatang haram ni..

Dan tak lama lagi preliminary examination akan tiba....
Aku tak bimbang subjek klinikal, tapi subjek community medicine paling ditakuti... sudah la kite ni rakyat asing, kene belajar sistem kesihatan kat sini. Agak susah jugak la utk faham sistem mereka ni...

Takpelah. kita DUIT kan aje
(DoaUsahaIltizamTawakal)

^___^

Salah satu content dalam community medicine : pembinaan dan struktur jamban dan mangkuknya ..takpela...general knowledge kau jugak

0 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB