Membeli tapak

21 October, 2010 0 komplen
Baru-baru ni, aku beli satu tanah lapang dah.
Aku plan nak bina taman permainan untuk bermain…

Tapi tengah2 plan, tiba2 aku terfikir…
Taman permainan adalah tempat untuk bermain.
Iye.bermain.main petang2, bila senja,balik rumah la.
Tapi taman permainan biasa budak2 je datang main..orang dewasa tak main..




Jadi aku rasa aku nak buat rumah atas tanah tu beserta taman bunga dan taman permainan.
ade bunga, ade trek jogging, taman permainan pun boleh buat.
Lagi ramai.Lagi meriah.
Pagi2 , petang, orang boleh jogging.Malam2 buat barbeque pulak.
Boleh bawak satu kuarga.boleh piknik jugak.
Tua,dewasa,muda, bayi, suma boleh datang.
Hm.tulah plan aku.

Daripada bina taman permainan semata2, baik aku bina taman bunga terus .

Baru sesuai untuk kata ‘Dalam Hati Ada Taman

Dengan sapa aku nak idup dalam taman tu, taktahu . sambil tersipu sipu .

0 komplen:

Post a Comment

komen lah kalau nak

 

©Copyright 2011 Amiralization | TNB